
Agerbak fortæller og viser fotos fra rejser i Østervrå Frikirke
20. februar 2026 - kl. 2:23 - af Henrik Christensen (web-redaktør)
Østervrå Frikirke får ved kirkens ”tirsdagstræf” den 24. februar besøg af Helle og John Agerbak fra Sæby, som vil fortælle om nogle af deres mange rejser og vise fotos herfra i en sammenkomst, de har kaldt ”Uforglemmelige rejseoplevelser”.
John og Helle Agerbak er begge ivrige fotografer, og John Agerbak har været medstifter af fotoklubben ”Foto9300”, som han i øvrigt også er formand for.
Arrangementet finder sted i frikirken på Hjørringvej 435 i tidsrummet kl. 14-16,30. Der er lagt op til en spændende billedfortælling med personlige beretninger og oplevelser.
Tirsdagstræf er et mødested for alle, men flest seniorer bruger tilbuddet. Her giver dagens gæst sin vinkel på et aktuelt, kulturelt eller selvoplevet emne. Også rejsebeskrivelser og historiske emner tages frem. Tirsdagstræf er en gang om måneden undtagen i sommermånederne. Og der er altid et godt kaffebord!
Østervrå Frikirke er tilknyttet Baptistkirken i Danmark. Østervrå Frikirke blev stiftet den 1. september 2005.
Tekst: Per Rye
Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.




Anbefal artiklen via e-mail
Email en kopi af 'Agerbak fortæller og viser fotos fra rejser i Østervrå Frikirke' til en bekendt