Sommergader i Sæby

Sommergader i Sæby

23. juni 2026 - kl. 11:58 - af

Sædvanen tro, er sidste del af Grønnegade samt indkørslen til Algade ved Sæby Museum i dag blevet omdannet til sommergader.

Det betyder, at det sommeren over ikke er muligt at køre eller parkere i Grønnegade fra Tvis Køkkener frem til Krystalgades afslutning. Dog kan parkeringspladsen ved Krystalgården samt ved Fru B stadig benyttes.
Dette gøres for at tilgodese de gående i midtbyen, som derved ubesværet kan færdes i og omkring Sæby Torv i sommermånederne.

Udover lukningen for trafik i Grønnegade, er indkørslen til Algade fra Søndergade ligeledes blevet lukket for bilkørsel.

Sommerplanerne for de centraltbeliggende gader vil være gældende til og med uge 34.

 

Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.

Kommentarer Kommentarer
Anbefal via e-mail Anbefal via e-mail

Skriv en kommentar

Alle felter skal udfyldes, men din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af 'Sommergader i Sæby' til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
© 2010-2025 SaebyAvis.dk - lokale nyheder fra Sæby

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

Cookie-indstillinger