
Center for Familie flytter fra Sæby til Frederikshavn Rådhus
21. oktober 2025 - kl. 18:56 - af Henrik Christensen (web-redaktør)
Flyttekasserne er fundet frem og skal inden længe tages i brug, når kommunens medarbejdere i Center for Familie flytter fra Sæby Rådhus til Frederikshavn Rådhus.
Fra den 1. november og frem vil centrets medarbejdere dermed ikke længere være fysisk til stede på Sæby Rådhus.
I forbindelse med flytningen vil Center for Familie være administrativt lukket i perioden 𝟮𝟵. 𝗼𝗸𝘁𝗼𝗯𝗲𝗿 – 𝟯𝟭. 𝗼𝗸𝘁𝗼𝗯𝗲𝗿 𝟮𝟬𝟮𝟱.
I disse dage er det således ikke muligt at komme i kontakt med medarbejderne.
Kommunen beklager de gener, flytningen måtte medføre, og takker for borgernes forståelse.
Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.




Anbefal artiklen via e-mail
Email en kopi af 'Center for Familie flytter fra Sæby til Frederikshavn Rådhus' til en bekendt