Fremgang i antallet af indbyggere i Sæby

Fremgang i antallet af indbyggere i Sæby

14. januar 2016 - kl. 10:26 - af

Frederikshavn Kommune har stigende nettotilflytning, viser ny opgørelse.

Befolkningsudvikling er et af tidens varme emner, og kurven følges også nøje i Frederikshavn Kommune.

I 2015 er antallet af tilflyttere det højeste i fem år. Hvis man kigger nærmere på flyttemønsteret, så kan man se, at der er et tilflytningsoverskud på 195 borgere. Det er en stigning i forhold til tilflytningsoverskuddet på 162 i 2014.

Hvis man ser på de tre større byer i Frederikshavn Kommune, så er der fremgang i Frederikshavn med 58 indbyggere og i Sæby med 28 indbyggere. Skagen har en tilbagegang på 81 indbyggere.

Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.

Kommentarer Kommentarer
Anbefal via e-mail Anbefal via e-mail

Skriv en kommentar

Alle felter skal udfyldes, men din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af 'Fremgang i antallet af indbyggere i Sæby' til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
© 2010-2025 SaebyAvis.dk - lokale nyheder fra Sæby

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

Cookie-indstillinger