
Fremgang i antallet af indbyggere i Sæby
14. januar 2016 - kl. 10:26 - af Henrik Christensen (web-redaktør)
Frederikshavn Kommune har stigende nettotilflytning, viser ny opgørelse.
Befolkningsudvikling er et af tidens varme emner, og kurven følges også nøje i Frederikshavn Kommune.
I 2015 er antallet af tilflyttere det højeste i fem år. Hvis man kigger nærmere på flyttemønsteret, så kan man se, at der er et tilflytningsoverskud på 195 borgere. Det er en stigning i forhold til tilflytningsoverskuddet på 162 i 2014.
Hvis man ser på de tre større byer i Frederikshavn Kommune, så er der fremgang i Frederikshavn med 58 indbyggere og i Sæby med 28 indbyggere. Skagen har en tilbagegang på 81 indbyggere.
Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.




Anbefal artiklen via e-mail
Email en kopi af 'Fremgang i antallet af indbyggere i Sæby' til en bekendt