Den socialdemokratiske byrådsgruppe ønsker glædelig jul

Den socialdemokratiske byrådsgruppe ønsker glædelig jul

24. december 2021 - kl. 5:12 - af

På vegne af den socialdemokratiske byrådsgruppe, vil jeg hermed sende en hilsen.

Vi er 18 valgte socialdemokratiske byrådsmedlemmer godt fordelt på køn, alder, geografi og kompetencer.

Når vi ser på, hvad der sker i Sæby og omegn kan vi godt være tilfredse. Udvidelsen af Sæby havn, huse- og lejlighedsbyggerier, Sæby Spektrum, Sæby Bakker, et aktivt kultur- og foreningsliv, trafiksikkerhed med to minus en vej for cykellisterne, fremtidens strande, 27 mio. til Sæby Stemmeværk/faunapassage og konkrete klimaindsatser ved vandløb, åer og veje.

Vi socialdemokrater er meget optaget af og arbejder hårdt på at være en god kommune på alle kerneområderne, hvilket vi også vil prioritere de næste fire år. Vi glæder os til at arbejde videre de næste fire år i det nye byråd og håber, at vi ses rundt omkring i vores dejlig kommune.

På den socialdemokratiske gruppes vegne ønsker vi alle en glædelig jul og et lykkebringende år.

Karsten Thomsen

En kommentar til “Den socialdemokratiske byrådsgruppe ønsker glædelig jul” under annoncerne.

Kommentarer Kommentarer
Anbefal via e-mail Anbefal via e-mail

En kommentar til “Den socialdemokratiske byrådsgruppe ønsker glædelig jul”

Skriv en kommentar

Alle felter skal udfyldes, men din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af 'Den socialdemokratiske byrådsgruppe ønsker glædelig jul' til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
© 2010-2025 SaebyAvis.dk - lokale nyheder fra Sæby

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

Cookie-indstillinger