ATP har ansat centerdirektør i Frederikshavn
5. december 2011

ATP har ansat centerdirektør i Frederikshavn

ATP har ansat Poul Erik Graversen som centerdirektør for Udbetaling Danmark-centret

Så skete det igen – Vinterjakker stjålet!
5. december 2011
3

Så skete det igen – Vinterjakker stjålet!

Der er stjålet mærkevarer vinterjakker for mange tusindekroner fra tre tøjforretninger i Nordjylland

Salget af “Bamsebilletter” er kommet godt fra start
5. december 2011

Salget af “Bamsebilletter” er kommet godt fra start

Januarfesten, som ikke længere kan kaldes Bamsefesten, men PS12 festen blev skudt i gang

To julegudstjenester for børn i Sæby kirke
5. december 2011

To julegudstjenester for børn i Sæby kirke

I dag mandag d. 5. december og onsdag den 7. december er der julegudstjenester i Sæby Kirke

Større færdselsuheld på E45 ved Hjallerup
4. december 2011

Større færdselsuheld på E45 ved Hjallerup

Haglvejr i Nordjylland var igen i dag skyld i et større færdselsuheld, denne gang nord for

Elever viste Stidsholt frem til bedsteforældredag
4. december 2011
2FOTOS

Elever viste Stidsholt frem til bedsteforældredag

Fredag eftermiddag fik ca 140 bedsteforældre sig en rigtig god efterskoleoplevelse, da de besøgte

Smykkeudstilling på Sæby Bibliotek
4. december 2011
5FOTOS

Smykkeudstilling på Sæby Bibliotek

Udstilling: Maria Adelsgaard og Kirsten Bredmose To kreative piger er i øjeblikket

Så er det tid til at aflæse dit forbrug i 2011
3. december 2011

Så er det tid til at aflæse dit forbrug i 2011

Forsyningen sender i disse dage aflæsningskort, som du skal bruge til at aflæse dit forbrug i 2011.

November marked i søsterloge gav flot resultat
3. december 2011

November marked i søsterloge gav flot resultat

Søsterloge nr. 54 GRY afholdt sidst i november det traditionelle november marked. Igen i år blev det

Oplevelser i Albæk-Lyngså sogn i december måned
3. december 2011

Oplevelser i Albæk-Lyngså sogn i december måned

I Albæk og Lyngså kirker er der flere oplevelser at vælge mellem i julemåneden.

Sæby is/skøjtebane klar til brug i Skagen
3. december 2011

Sæby is/skøjtebane klar til brug i Skagen

Den meget omtalte, udskældte og brændte isbane har Sæby Handelsstandsforeningen i år valgt at leje

55 mødte op til den stiftende generalforsamling
2. december 2011

55 mødte op til den stiftende generalforsamling

Onsdag den 30. november var det gamle dommerkontor i Retfærdigheden fyldt med interesserede venner.

© 2010-2025 SaebyAvis.dk - lokale nyheder fra Sæby

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

Cookie-indstillinger