Frederikshavn Erhvervsråd skal have ny erhvervsdirektør
6. januar 2011

Frederikshavn Erhvervsråd skal have ny erhvervsdirektør

Efter 8 år som erhvervsdirektør i Frederikshavn Kommune har Jørgen Ove Jensen valgt at takke ja

Læserbrev: Åbent brev til udkantsdanmark
6. januar 2011

Læserbrev: Åbent brev til udkantsdanmark

Din bys fremtid er i dine hænder. Man skulle nok kunne konkludere at eksporten, industrien

Stram Op i Sæby Fritidscenter – hvis du er frisk?
6. januar 2011

Stram Op i Sæby Fritidscenter – hvis du er frisk?

Hver torsdag kl. 18-19.20 mødes nogle piger i Sæby Fritidscenter til Stram Op. Og de vil rigtig

Nordjyllands Idrætsefterskole var på glatis
6. januar 2011
9FOTOS

Nordjyllands Idrætsefterskole var på glatis

Kunststof skøjtebanen på Torvet i Sæby, var i går formiddag godt fyldt med unge mennesker fra

Sæbys største arbejdsplads fylder 100 år i dag
5. januar 2011
3

Sæbys største arbejdsplads fylder 100 år i dag

I dag er det 100 år siden, at slagteriet i Sæby begyndte produktionen. Og på trods af de mange år på bagen

Åbent hus hos Sæby Basketball Club kun for børn!
5. januar 2011

Åbent hus hos Sæby Basketball Club kun for børn!

Kunne du tænke dig at spille basketball sammen med en masse andre børn?? – Så har du

De konservative er utilfredse med samarbejdet
5. januar 2011

De konservative er utilfredse med samarbejdet

Samarbejdet mellem Venstre, De Konservative og SF slår revner i Frederikshavn.

Sygehus ansatte føler sig snigløbet af ledelsen
5. januar 2011

Sygehus ansatte føler sig snigløbet af ledelsen

Mange af de ansatte, der tirsdag eftermiddag mødte ind på arbejde på sygehuset i Dronninglund var

Hellig 3 Kongers aften med aftenmeditation
4. januar 2011

Hellig 3 Kongers aften med aftenmeditation

I morgen aften, onsdag d. 5. januar, er det Hellig 3 Kongers aften.

Flere indbrud i sommerboliger på Sæby Søbad
4. januar 2011

Flere indbrud i sommerboliger på Sæby Søbad

Der blev mandag aften anmeldt indbrud i tre sommerboliger beliggende ved Sæby Søbad,

Ingen erstatning for ødelagt bundkar
4. januar 2011

Ingen erstatning for ødelagt bundkar

Et par fra Jerup var så uheldige at få ødelagt bundkarret i deres bil på Nordøstvej i Sæby. Et hul – eller rettere

Brændeovn er dyrere end fjernvarme
4. januar 2011

Brændeovn er dyrere end fjernvarme

Brændeovn er en dyrere opvarmningsform, selv når man får brændet billigt på et savværk. Det kan kun betale sig,

© 2010-2025 SaebyAvis.dk - lokale nyheder fra Sæby

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

Cookie-indstillinger