Hospice i Frederikshavn – et godt sted at være
4. marts 2011
1

Hospice i Frederikshavn – et godt sted at være

Kræftens Bekæmpelse i Sæby havde onsdag aften besøg af Hospiceleder Birgitte Nielsen

Turistguiden ”Lysets Land” har fået helt nyt look
4. marts 2011

Turistguiden ”Lysets Land” har fået helt nyt look

Årgang 2011 af Toppen af Danmarks turistguide, kataloget ”Lysets Land”, er netop

Flot medaljehøst til SIK80 ved landsmesterskaberne
4. marts 2011

Flot medaljehøst til SIK80 ved landsmesterskaberne

DGIs landsmesterskaber blev i weekenden afholdt i Marselisborghallen i Århus.

Boller op og boller ned i Thorshøj
4. marts 2011

Boller op og boller ned i Thorshøj

Alle børn og barnlige sjæle kan få luftet masker og udklædningstøjet til fastelavnsfest i

I morgen kommer “pandekageløbet” til Sæby
3. marts 2011
3FOTOS

I morgen kommer “pandekageløbet” til Sæby

Ved Det grå Fyr i Skagen, bager lokale spejdere fra Lars Kruse og Sankt Georgs Gilderne

7. klasserne sang gospel i Sæby kirke
3. marts 2011
5FOTOS

7. klasserne sang gospel i Sæby kirke

Onsdag d. 2. marts rockede og rullede det i Sæby kirke. Det var 7. klasserne fra Sæbygårdskolen,

Alkohol og unge – brug og misbrug……
3. marts 2011

Alkohol og unge – brug og misbrug……

…..er et projekt for elever i 7. klasse i Frederikshavn Kommune 2011. Projektet ”Unge

Få billetter til Lis Sørensen koncerten på Frank’s i Sæby
3. marts 2011

Få billetter til Lis Sørensen koncerten på Frank’s i Sæby

Der er stadig enkelte billetter til intim koncert med Lis Sørensen og band fredag den 4.

To spændende aftener i Hørby….
3. marts 2011

To spændende aftener i Hørby….

Hørby Menighedsråd prøver at spænde vidt i deres arrangementer. Tirsdag d. 1. marts var

BeneFit sætter fokus på dine fødder
3. marts 2011

BeneFit sætter fokus på dine fødder

BeneFit Sæby har sendt os dette indlæg omkring problematikker i foden.

Generalforsamling uden beretning
3. marts 2011
8FOTOS

Generalforsamling uden beretning

Lokalhistorisk Forening for Voerså og Omegn har afholdt generalforsamling på

På skitur med skolepatruljen til Sverige
2. marts 2011

På skitur med skolepatruljen til Sverige

I uge 3 drog 7 elever fra Stensnæsskolens skolepatrulje af sted til Sverige på ”belønningsskitur”.

© 2010-2025 SaebyAvis.dk - lokale nyheder fra Sæby

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

Cookie-indstillinger