Borgmester og Kommunaldirektør ønsker Glædelig Jul

Borgmester og Kommunaldirektør ønsker Glædelig Jul

18. december 2025 - kl. 7:40 - af

På vegne af Frederikshavn Kommune vil vi gerne ønske dig en glædelig jul og et godt nytår.

Samtidig vil vi gerne sige en stor tak til alle samarbejdspartnere, kolleger og venner for 2025.

Når vi ser tilbage på året, der snart rinder ud, er der især én begivenhed, der står lidt stærkere end andre. Nemlig besøget af Kongeparret i august. Det var en stor dag, der samlede os alle og mindede os om styrken i fællesskabet.

2025 har været et år med bump på vejen, men nu ser vi fremad, og vi går ind i det nye år med optimisme. Frederikshavn Havn udvikler sig fornuftigt med nye aftaler blandt andet med Stena.

Det nye skibsværft, der skal bygge flådeskibe til Forsvaret, er sammen med byggeriet af ”Krudten” i Elling to spændende statsprojekter, som vi glæder os til at følge.
Det vil skabe mange nye arbejdspladser til gavn og glæde for hele Nordjylland. Vi er nemlig ”Sammen om Forsvaret”, og det giver os en stærk position og tryghed for fremtiden.

Til sidst vil jeg som afgående borgmester sige en hjertelig tak. Tak til alle, jeg har mødt på min vej – for samarbejdet, for dialogen og for samværet.

Det har været en ære at stå i spidsen for denne fantastiske kommune.

Med venlig hilsen

Karsten Thomsen – Borgmester

Thomas Eriksen – Kommunaldirektør

Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.

Kommentarer Kommentarer
Anbefal via e-mail Anbefal via e-mail

Skriv en kommentar

Alle felter skal udfyldes, men din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af 'Borgmester og Kommunaldirektør ønsker Glædelig Jul' til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
© 2010-2025 SaebyAvis.dk - lokale nyheder fra Sæby

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

Cookie-indstillinger