Sådan afhentes dit affald og papir mellem jul og nytår

Sådan afhentes dit affald og papir mellem jul og nytår

21. december 2014 - kl. 0:07 - af

Skrald2_600x250På grund af jul og nytår kan der ske forskydninger i afhentningsdagen.

– Affald, som de normalt vil hente i uge 52, samler de ind i perioden søndag den 21. – lørdag den 27. december

– Affald, som de normalt vil hente i uge 1, samler de ind i perioden mandag den 29. december – lørdag den 3. januar

Derfor kan dit affald blive afhentet på et andet tidspunkt end normalt. Hvis du selv plejer at sætte din sæk eller minicontainer ud, skal du være særlig opmærksom på dette.

Regner du med at have mere affald end normalt, kan du købe en sæk eller et klistermærke med teksten “EKSTRA” hos Kundeservice, Borgerservice i Frederikshavn Kommune eller på genbrugspladsen i Skagen og Ålbæk.

Du har også mulighed for at købe en kode til en ekstra sæk via en sms løsning. Læs mere om løsningen på hjemmesiden www.avoe.dk. Det koster 30 kr. at få en ekstra sæk, et klistermærke eller en kode. Prisen er inkluderet afhentning af sækken.

Stil “EKSTRA-sækken” ved siden af affaldsstativet med mærket/koden ud ad, og den bliver fjernet sammen med den normale dagrenovation.

Husk at sætte dit affaldsstativ ud igen efter nytår!

 

Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.

Kommentarer Kommentarer
Anbefal via e-mail Anbefal via e-mail

Skriv en kommentar

Alle felter skal udfyldes, men din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af 'Sådan afhentes dit affald og papir mellem jul og nytår' til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
© 2010-2025 SaebyAvis.dk - lokale nyheder fra Sæby

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

Cookie-indstillinger