
‘Reklamer- NEJ tak’ – skal det ikke respekteres?
31. maj 2013 - kl. 10:15 - af Henrik Christensen (web-redaktør)
Redaktionen har modtaget nedenstående indlæg fra en af vores læsere.
”Vi har de sidste 2 år haft et ‘Reklamer NEJ tak’ fra Post Danmark siddende på vores postkasse, og det har virket udmærket, indtil for nylig hvor 4-5 butikskæder begyndte at udsende deres kulørte reklamer om onsdagen, sammen med ugeavisen.
Jeg har nu 6 uger i træk rettet henvendelse til Nordjyske Medier om de uønskede reklamer, og hver gang bliver jeg lovet, at hun (kundeservice) vil gi’ avisbuddet besked om fejlen, men alligevel afleveres de kulørte reklamer sammen med ugeavisen.
I denne uge ville jeg være helt sikker og lavede selv en seddel, som jeg placerede på postkassen, hvor jeg skrev ‘HUSK! ingen reklamer – kun ugeavis’ og alligevel skete det igen – vi fik reklamerne.
Kan det virkelig være rigtig, at man ikke kan fravælge de nævnte kulørte reklamer?
Kan det virkelig være så svært, at aflevere en ugeavis uden kulørte reklamer?
Kan det virkelig være rigtig, at jeg skal tage fri fra arbejde for at være hjemme når ugeavisen kommer, for så selv at fortælle buddet hvad ‘Reklamer- NEJ tak’ betyder?
Kan det virkelig være rigtig, at man skal fravælge ugeavisen for at slippe for de kulørte reklamer”?
Venlig hilsen
Tove Jensen
Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.
Anbefal artiklen via e-mail
Email en kopi af ''Reklamer- NEJ tak' - skal det ikke respekteres?' til en bekendt