Mobilkunder med abonnement hos 3 kan ikke kaldes

Mobilkunder med abonnement hos 3 kan ikke kaldes

19. oktober 2010 - kl. 15:26 - af

Er du en af dem, der forgæves har ringet til en ven, konen, manden eller andre, der er kunder hos 3, så er der stor sandsynlighed for, at du har fået ”optaget” tonen i røret. 3 har i nat opdateret deres netværk i hele Danmark, men noget gik galt, så hovedparten af 3’s kunder i øjeblikket ingen netværk har. På 3’s hjemmeside oplyses det, at de fortsat arbejder på fejlretning af det netværksproblem, der lige nu volder dele af selskabets kunder problemer.
3 har identificeret årsagen til problemet, og er i tæt samarbejde med selskabets leverandør ved at finde en snarlig løsning.
Så lige nu gælder det blot om at væbne sig med tålmodighed, eller nyde freden for mobilen. 🙂

Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.

Kommentarer Kommentarer
Anbefal via e-mail Anbefal via e-mail

Skriv en kommentar

Alle felter skal udfyldes, men din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af 'Mobilkunder med abonnement hos 3 kan ikke kaldes ' til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
© 2010-2022 SaebyAvis.dk - lokale nyheder fra Sæby

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

Cookie-indstillinger