
Mobilkunder med abonnement hos 3 kan ikke kaldes
19. oktober 2010 - kl. 15:26 - af Henrik Christensen (web-redaktør)
Er du en af dem, der forgæves har ringet til en ven, konen, manden eller andre, der er kunder hos 3, så er der stor sandsynlighed for, at du har fået ”optaget” tonen i røret. 3 har i nat opdateret deres netværk i hele Danmark, men noget gik galt, så hovedparten af 3’s kunder i øjeblikket ingen netværk har. På 3’s hjemmeside oplyses det, at de fortsat arbejder på fejlretning af det netværksproblem, der lige nu volder dele af selskabets kunder problemer.
3 har identificeret årsagen til problemet, og er i tæt samarbejde med selskabets leverandør ved at finde en snarlig løsning.
Så lige nu gælder det blot om at væbne sig med tålmodighed, eller nyde freden for mobilen. 🙂
Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.
Anbefal artiklen via e-mail
Email en kopi af 'Mobilkunder med abonnement hos 3 kan ikke kaldes ' til en bekendt