
Mobilkunder med abonnement hos 3 kan ikke kaldes
19. oktober 2010 - kl. 15:26 - af Henrik Christensen
Er du en af dem, der forgæves har ringet til en ven, konen, manden eller andre, der er kunder hos 3, så er der stor sandsynlighed for, at du har fået ”optaget” tonen i røret. 3 har i nat opdateret deres netværk i hele Danmark, men noget gik galt, så hovedparten af 3’s kunder i øjeblikket ingen netværk har. På 3’s hjemmeside oplyses det, at de fortsat arbejder på fejlretning af det netværksproblem, der lige nu volder dele af selskabets kunder problemer.
3 har identificeret årsagen til problemet, og er i tæt samarbejde med selskabets leverandør ved at finde en snarlig løsning.
Så lige nu gælder det blot om at væbne sig med tålmodighed, eller nyde freden for mobilen. 🙂
Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.
Anbefal artiklen via e-mail
Email en kopi af 'Mobilkunder med abonnement hos 3 kan ikke kaldes ' til en bekendt