50-års jubilæum hos Stiholt markeres med jubilæumsreception
15. maj 2026 - kl. 11:50 - af Jeanette Wildenhoft
Ikke mange kan sige, at de har haft den samme arbejdsplads gennem 50 år. Men dét kan Palle N. Pedersen.
Igennem fem årtier har Palle arbejdet hos Stiholt i Sæby, og dette skal selvfølgelig fejres.
Fredag den 19. juni inviteres kollegaer, samarbejdspartnere, venner og familie til en uformel reception hos Stiholt Sæby, Trafikcenter Sæby syd 8.
I tidsrummet 14.00 – 15.00 er receptionen dedikeret til Palle N. Pedersens kollegaer.
Fra kl. 15.00 inviteres øvrige gæster, der vil lykønske jubelaren og deltage i en hyggelig og uformel dag.
Til receptionen serveres lidt godt til ganen og noget koldt i glasset.
Palle N. Pedersen håber at se en masse gæster på sin særlige dag.
Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.




Anbefal artiklen via e-mail
Email en kopi af '50-års jubilæum hos Stiholt markeres med jubilæumsreception' til en bekendt