50-års jubilæum hos Stiholt markeres med jubilæumsreception

50-års jubilæum hos Stiholt markeres med jubilæumsreception

15. maj 2026 - kl. 11:50 - af

Ikke mange kan sige, at de har haft den samme arbejdsplads gennem 50 år. Men dét kan Palle N. Pedersen.

Igennem fem årtier har Palle arbejdet hos Stiholt i Sæby, og dette skal selvfølgelig fejres.

Fredag den 19. juni inviteres kollegaer, samarbejdspartnere, venner og familie til en uformel reception hos Stiholt Sæby, Trafikcenter Sæby syd 8.

I tidsrummet 14.00 – 15.00 er receptionen dedikeret til Palle N. Pedersens kollegaer.

Fra kl. 15.00 inviteres øvrige gæster, der vil lykønske jubelaren og deltage i en hyggelig og uformel dag.

Til receptionen serveres lidt godt til ganen og noget koldt i glasset.

Palle N. Pedersen håber at se en masse gæster på sin særlige dag.

Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.

Kommentarer Kommentarer
Anbefal via e-mail Anbefal via e-mail

Skriv en kommentar

Alle felter skal udfyldes, men din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af '50-års jubilæum hos Stiholt markeres med jubilæumsreception' til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
© 2010-2025 SaebyAvis.dk - lokale nyheder fra Sæby

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

Cookie-indstillinger