
Sæby Atletik er klar til en spændende 2026 sæson
9. maj 2026 - kl. 3:50 - af Jeanette Wildenhoft
Sæby Atletik har allerede taget hul på stævnerækken.
Willas Mogensbæk u17 startede sæsonen med at sætte en flot PR i spydkast, med godt 4 meter.
Det skete ved Tårnby Games sidste weekend. Willas ny PR er nu 49,16m, hvilket ifølge træner Gunnar Møller Nielsen, er en flot PR.
Willas satte også PR i stangspring ude med 3,90m. Han har inde sprunget 4 m i vinter.
Den unge atlet er tilmeldt Mangekamps Tribute i Greve den 23 .- 24. maj. Dette er en konkurrence i 10 discipliner.
Willas var på U 17 landsholdet sidste år, så han skal vise formen år, for stadigvæk have en plads på holdet. “Men det er jeg ikke nervøs for ikke skal ske. Med to nye personlige rekorder i bagagen”, udtaler Gunnar Møller Nielsen.
I weekenden tager otte atleter til Herning Games. Det bliver spændende at opleve.
Tirsdag og onsdag går det løs med Skole OL på Sæby Atletiks stadion, hvor 965 elever konkurrerer.
Alle er velkomne til at opleve stemningen.
Indmarch sker kl. 09.00 begge dage.
Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.




Anbefal artiklen via e-mail
Email en kopi af 'Sæby Atletik er klar til en spændende 2026 sæson' til en bekendt