Sæby Atletik er klar til en spændende 2026 sæson

Sæby Atletik er klar til en spændende 2026 sæson

9. maj 2026 - kl. 3:50 - af

Sæby Atletik har allerede taget hul på stævnerækken.

Willas Mogensbæk u17 startede sæsonen med at sætte en flot PR i spydkast, med godt 4 meter.

Det skete ved Tårnby Games sidste weekend. Willas ny PR er nu 49,16m, hvilket ifølge træner Gunnar Møller Nielsen, er en flot PR.

Willas satte også PR i stangspring ude med 3,90m. Han har inde sprunget 4 m i vinter.

Den unge atlet er tilmeldt Mangekamps Tribute i Greve den 23 .- 24. maj. Dette er en konkurrence i 10 discipliner.

Willas var på U 17 landsholdet sidste år, så han skal vise formen år, for stadigvæk have en plads på holdet. “Men det er jeg ikke nervøs for ikke skal ske. Med to nye personlige rekorder i bagagen”, udtaler Gunnar Møller Nielsen.

I weekenden tager otte atleter til Herning Games. Det bliver spændende at opleve.

Tirsdag og onsdag går det løs med Skole OL på Sæby Atletiks stadion, hvor 965 elever konkurrerer.

Alle er velkomne til at opleve stemningen.

Indmarch sker kl. 09.00 begge dage.

 

Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.

Kommentarer Kommentarer
Anbefal via e-mail Anbefal via e-mail

Skriv en kommentar

Alle felter skal udfyldes, men din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af 'Sæby Atletik er klar til en spændende 2026 sæson' til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
© 2010-2025 SaebyAvis.dk - lokale nyheder fra Sæby

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

Cookie-indstillinger