Nordjyske Bank i Sæby fik 543 nye kunder i 2017

Nordjyske Bank i Sæby fik 543 nye kunder i 2017

15. februar 2018 - kl. 13:42 - af

Nordjyske Banks afdeling i Sæby har i 2017 fået i alt 543 nye kunder, hvilket er godt 17 procent mere, hvis man sammenligner med året forinden. Den massive kundetilgang skyldes blandt andet et endnu skarpere fokus på god kunderådgivning og den måde, vi møder kunderne på, lyder det fra afdelingens områdedirektør Toben Schioldan.

Nordjyske Banks afdeling i Sæby kan se tilbage på et år, hvor kundetilgangen var stor. Intet mindre end 543 personer valgte nemlig at blive kunde i afdelingen i 2017, hvilket er hele 17,5 procent mere, hvis man sammenligner med året forinden. Det er således en udvikling, som områdedirektør Torben Schioldan i høj grad er tilfreds med.

Det er utrolig positivt, at kundetilgangen har været så stor. Vi har i 2017 arbejdet benhårdt med kundehåndtering og -intimitet, og det tyder nu på, at det har båret frugt. Derudover har vi blandt andet gjort en stor indsats for at fremhæve alle ansatte som en vigtig del af banken, fortæller Nordjyske Banks områdedirektør i Sæby, Torben Schioldan, og fortsætter:

– Både rådgivere, HR-konsulenten, kundemedarbejderen og betjenten er nemlig en del af det samlede billede og den fælles performance, og det er således banken som helhed, der gør en forskel. Og det håber vi naturligvis også er den oplevelse, som vores kunder har – og er det, der er blevet spredt til andre.   

Den positive udvikling kommer ikke kun til udtryk i de mange nye kunder, men også en fornyeligt foretaget undersøgelse af Voxmeter. Her havde Nordjyske Bank den højeste kundetilfredshed i Nordjylland, mens banken placerer sig på en tredjeplads, hvis man sammenligner med alle landets banker. 

Kundetilgangen skal naturligvis også ses i lyset af, at vi har en god og troværdig bank i ryggen, som med et stærkt brand og en forretningstilgang, der bygger på sund fornuft, giver os nogle gode rammer for, at vi kan løfte i flok. Samtidig giver det også værdi, at vi i høj grad prioriterer at være en lokal bank, der støtter op om lokalsamfundet og har lokale medarbejdere og ejere, forklarer Torben Schioldan.

Det er således ikke kun i Nordjyske Banks afdeling i Sæby, det går godt. Nordjyske Bank har netop offentliggjort sit tredje årsregnskab efter fusionen med Nørresundby Bank i 2015. Her kan banken fremvise et resultat før skat, der stiger med intet mindre end 43 procent og således nu ligger på 329 millioner kroner mod 230 millioner kroner i 2016.

Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.

Kommentarer Kommentarer
Anbefal via e-mail Anbefal via e-mail

Skriv en kommentar

Alle felter skal udfyldes, men din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af 'Nordjyske Bank i Sæby fik 543 nye kunder i 2017' til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
© 2010-2020 SaebyAvis.dk - lokale nyheder fra Sæby

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

SaebyAvis.dk - lokale nyheder fra Sæby anvender ufarlige cookies til at udarbejde statistik over brugen af hjemmesiden, samt huske personlige indstillinger. En cookie er en lille stump information som f.eks. bruges til at huske dit valg for visning af mobil-, tablet- eller PC-versionen af SaebyAvis.dk - lokale nyheder fra Sæby. Vi benytter også tredjeparts statistik-software som anvender cookies, så vi løbende kan forbedre indholdet og give dig en bedre brugeroplevelse. Du kan altid selv slette disse cookies fra din browser igen. Det er ikke muligt at læse avisen uden at der lagres cookies på din computer, så ved at fortsætte accepterer du automatisk.

ACCEPTER