
Nordjyllands Trafikselskab
er bedst til kundeservice
22. maj 2017 - kl. 8:59 - af 020838
Der var ingen tvivl om vinderen af Passagerpulsens pris som trafikselskabetmed den bedste kundeservice. Nordjyllands Trafikselskab gjorde nemlig rent bord ved at løbe med sejren i alle tre kateforier; telefonisk kundeservice, online kundeservice og kategorien “bedst af alle”.
Passagerpulsen hører under Forbrugerrådet Tænk som en uafhænig instans, der arbejder for at undersøge forbrugernes tilfredshed med den offentlige transport i Danmark. Passagerpulsen indstiftede for tre år Passagerpulsens Kundeservicepris, og det er altså denne, Nordjyllands Trafikselskab vinder i år, og får overrakt mandag klokken 13.
Se mere på TV2 Nord ved at klikke her.
Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.
Anbefal artiklen via e-mail
Email en kopi af 'Nordjyllands Trafikselskab
er bedst til kundeservice' til en bekendt