Nordjyllands Trafikselskab<br> er bedst til kundeservice

Nordjyllands Trafikselskab
er bedst til kundeservice

22. maj 2017 - kl. 8:59 - af

Der var ingen tvivl om vinderen af Passagerpulsens pris som trafikselskabetmed den bedste kundeservice. Nordjyllands Trafikselskab gjorde nemlig rent bord ved at løbe med sejren i alle tre kateforier; telefonisk kundeservice, online kundeservice og kategorien “bedst af alle”.

Passagerpulsen hører under Forbrugerrådet Tænk som en uafhænig instans, der arbejder for at undersøge forbrugernes tilfredshed med den offentlige transport i Danmark. Passagerpulsen indstiftede for tre år Passagerpulsens Kundeservicepris, og det er altså denne, Nordjyllands Trafikselskab vinder i år, og får overrakt mandag klokken 13.

Se mere på TV2 Nord ved at klikke her.

Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.

Kommentarer Kommentarer
Anbefal via e-mail Anbefal via e-mail

Skriv en kommentar

Alle felter skal udfyldes, men din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af 'Nordjyllands Trafikselskab
er bedst til kundeservice'
til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
© 2010-2022 SaebyAvis.dk - lokale nyheder fra Sæby

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

Cookie-indstillinger