Arkivfoto
Restaurant Sæson lukker i Sæby
8. maj 2026 - kl. 9:56 - af Jeanette Wildenhoft
Trods overvældende modtagelse og opbakning, har indehaver af Restaurant Sæson, Tobias Vasant besluttet at lukke restauranten i Sæby den 15. maj. Dette offentliggjorde han torsdag på restaurantens Facebook-side.
Tilbage i oktober 2025, inden restauranten i hjertet af Sæby havde haft officiel åbning, var det en rørt og taknemmelig Tobias Vasant, der kunne fortælle om modtagelsen fra sæbynitterne:
“Vi oplever stor opbakning fra både sæbynitter og frederikshavnere, som har booket bord i vores restaurant i Sæby, og mange datoer er allerede nu udsolgt. Jeg er rørt og dybt taknemmelig for den store interesse og opbakning, og som ‘sæbynit helt ind i hjertet’ betyder det meget at byens borgere støtter op om restauranten”.
Nu er det imidlertidig snart slut med Restaurant Sæson i Sæby.
Årsagen til lukningen er ifølge restaurationsejeren, mangel på personale samt ekstraordinær travlhed i restauranten i Frederikshavn.
Alle selskaber og arrangementer booket frem til den 30. maj bliver afholdt som planlagt, oplyser Tobias Vasant.
Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.




Anbefal artiklen via e-mail
Email en kopi af 'Restaurant Sæson lukker i Sæby' til en bekendt