Sæby og Skagen skal også være en del af den nye kampagne

Sæby og Skagen skal også være en del af den nye kampagne

14. september 2013 - kl. 12:28 - af

Frederikshavn Havn og Stena Line investerer 500.000 kroner i en kampagne, som gerne skulle lokke 22.500 svenskere til Danmark. Kampagnen er en del af Stena Line nye strategi, der ligeledes skulle få flere gæster på færgerne ved hjælp af billige billetter.

Nu har et samarbejde med Turisthus Nord gjort det muligt at byde ind på den store efterårskampagne, så det ikke kun er Frederikshavn, men også Skagen og Sæby, der får del i de ”nye” turister.

Stena Lines nye strategi lægger sig tæt op ad lavpris flyselskabernes:

”Vi skal have FLERE gæster ombord på færgerne med LAVERE priser og tilbud ”you cant resist” – samtidig med at vi tilbyder oplevelser og kvalitet – som et ”IKEA at Sea” , som destinationschef Mona Ulvåknippa udtrykte det på et møde i Frederikshavn tirsdag morgen.

Stena Line sænker priserne permanent på dagture til 99,- tur/retur og 700 SEK for en bil med 5 pers. Samtidig laver Stena Line en ny afgang tilbage til Gøteborg, som gør det muligt at ankomme kl. 12.15 og rejse hjem kl. 20.00 på en dagstur. Det gør det interessant for Sæby og Skagen at være med.

Kampagnen kører i tidsrummet fra d. 27.9.-12.11. (tirsdag til søndag).

Ca. 90 % går i land fra Danica, som ankommer kl. 12.15 og sejler igen kl. 14.00 eller kl. 20.00. Dvs. at der faktisk er mulighed for, at gæsterne kan nå til Sæby og Skagen og nyde at shoppe igennem.

Nu er det så op til forretninger selv, at bestemme om de vil holde ekstra åbent i denne periode, og nyde godt af de forhåbentlig mange svenskere, som vil tage mod tilbuddet om billige rejser til Danmark.

Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.

Kommentarer Kommentarer
Anbefal via e-mail Anbefal via e-mail

Skriv en kommentar

Alle felter skal udfyldes, men din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af 'Sæby og Skagen skal også være en del af den nye kampagne' til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
© 2010-2022 SaebyAvis.dk - lokale nyheder fra Sæby

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

Cookie-indstillinger