Se Frederikshavn kommunes info til borgerne her
2. juni 2010 - kl. 0:10 - af Henrik Christensen (web-redaktør)
Borgmesterens træffetider i juni 2010
Træffetider Skagen Rådhus:
Torsdag den 10. juni, kl. 14-16
Træffetid Sæby Rådhus:
Tirsdag den 15. juni, kl. 13-15.
Der er ingen træffetider på Skagen og Sæby Rådhus i juli og august måned.
Aftal et møde med borgmesteren ved at kontakte borgmestersekretær Lene Axelsen på tlf: 9845 9005 eller e-mail: leax@frederikshavn.dk
Udover ovennævnte tider i Skagen og Sæby er man altid velkommen til at aftale et møde med borgmesteren på hans kontor i Frederikshavn.
—————————–
Ny affaldsplan i høring
Frederikshavn Kommune sender en ny affaldsplan i høring. Affaldsplanen beskriver resultater, der allerede er opnået på affaldsområdet, og udstikker mål for perioden frem til 2012 samt pejlemærker for affaldshåndteringen frem til 2020.
Planen kan bruges af borgere og virksomheder, som ønsker at orientere sig om den eksisterende og kommende affaldshåndtering i kommunen.
Høring frem til 4. august
Forslaget til den nye affaldsplan er i høring fra den 2. juni til 4. august 2010. Frederikshavn Kommune skal have modtaget eventuelle indsigelser eller ændringsforslag senest den 6. august 2010 på følgende adresse:
Frederikshavn Kommune
Teknisk Forvaltning
Rådhus Alle 100
9900 Frederikshavn
Du kan også sende indsigelser eller forslag pr. mail til post@frederikshavn.dk.
Vil du vide mere?
Du kan se forslaget til affaldsplanen i Borgerservice i Frederikshavn, Skagen og Sæby samt på kommunens hjemmeside www.frederikshavn.dk
—————————–
Nedlæggelse af nordlige del af Liljevej, 9750 Østervrå
Teknisk Udvalg har på sit møde den 20. april 2010 besluttet, at nedlægge nordlige del (ca. 55 m udlagt vejareal) af Liljevej. Vejarealet udgår som færdselsareal. Beslutningen er truffet i henhold til lovbekendtgørelse 2009-09-09 nr. 893 om offentlige veje, §90.
Vejarealet har fungeret som vejadgang for ejendommen matr. nr. 32b, Østervrå By, Torslev. Denne ejendom har i dag vejadgang fra Brønderslevvej.
Der kan kun klages over selve beslutningen, hvis vejstykket som nedlægges er eneste adgang til en ejendom ellers omfatter klageadgangen alene retslige spørgsmål. Det kan f.eks. være spørgsmålet om, hvorvidt kommunalbestyrelsen har fulgt den fremgangsmåde, lov om offentlige veje og forvaltningsloven kræver.
Evt. klage skal fremsendes til Vejdirektoratet, Niels Juels Gade 13, Postboks 9018, 1022 København K, senest 4 uger fra meddelelse af beslutningen.
Teknisk Forvaltning
En kommentar til “Se Frederikshavn kommunes info til borgerne her” under annoncerne.
mange gode oplysninger